- nacházíte se v textovém režimu webové prezentace společnosti PURE.CZ

Servisní menu




Hlavní menu


Články


Vytisknout článek Přejít nahoru

Webdesign

Slova "design" či "webdesign" nejsou pouze výrazy pro vizuální krásu věcí, ale také pro jejich užitou hodnotu, účelnost a jednoduchost použití.

Toto platí jak v oblasti průmyslového designu, tak i v oblasti internetových technologií (návrh designu automobilu znamená nejen rozvržení jednotlivých funkčních součástí do vizuálně přitažlivého celku, ale také návrh intuitivního a pohodlného ovládání těchto součástí).

Při tvorbě grafického návrhu webových stránek bereme na zřetel tyto důležité faktory:

  • úvodní stránka prezentace musí upoutat nově příchozího návštěvníka a ubezpečit jej, že se nachází na takových stránkách, o které má opravdu zájem
  • hlavní obsahové menu je výrazně viditelné a přehledné, jeho struktura se příliš nezanořuje
  • celá realizace musí být nezávislá na platformě (i návštěvník se staršími verzemi prohlížečů, PDA přístroji, notebooky atp. se musí dostat ke všem informacím přinejmenším v textovém režimu)
  • stránky vytváříme také s ohledem na slabozraké či jinak indisponované návštěvníky (plně funkční možnosti zvětšení písma v prohlížeči, možnost zobrazení textového režimu)
  • s využitím těch nejmodernějších technologií se námi vytvořené stránky velmi rychle načítají i návštěvníkům s pomalým připojením
  • ctíme veškeré standardy tvorby webových prezentací, a proto se stránky bezchybně zobrazí i v budoucích verzích prohlížečů

Vytváříme tedy webové prezentace nejen oku lahodící, ale také plně funkční a užitečné.


Vytisknout článek Přejít nahoru

E-marketing

Jakákoliv prezentace na Internetu má své určité zákonitosti. Tyto je potřeba respektovat, má-li daná prezentace dobře plnit svůj účel.

Každého zákazníka nejprve pozorně vyslechneme a společně vytýčíme cíl a účel jeho webových stránek.

Následně se snažíme výchozí fakta správně zanalyzovat. U budoucí prezentace je důležité dopředu provést tyto kroky:

  • zjistit a zaměřit cílovou a vlivovou skupinu návštěvníků
  • určit styl - charakter vhodný k danému tématu a pro cílovou skupinu
  • promyslet způsob, načasování a míru propagace

Ve finále seznámíme zákazníka se všemi aspekty realizace a dohodneme konkrétní postup.


Vytisknout článek Přejít nahoru

Webhosting

Mít úspěšnou webovou prezentaci neznamená pouze kvalitní grafický návrh a programové zpracování. I když toto jsou jedny z nejdůležitějších předpokladů úspěchu, neméně důležitý je výběr webhostingu. Jinak řečeno, máte-li vlastní prezentaci, je také potřeba, aby si ji vaši zákazníci mohli kdykoliv prohlédnout. S tímto požadavkem souvisí dva termíny: rychlost a dostupnost.

Aby se stránky vašim zákazníkům zobrazovaly co nejrychleji, je potřeba mít je uloženy (hostovány) na serveru, který sám používá nejrychlejší možné připojení do sítě Internet, řádově tisíckrát rychlejší než má běžný uživatel s telefonickým nebo kabelovým připojením.

Dostupnost pak znamená schopnost zajistit, aby se stránky k uživateli opravdu dostaly. Její míra záleží především na těchto faktorech:

  • server samotný musí mít odpovídající hardwarové vybavení (výkonný hlavní procesor, velké množství operační paměti, spolehlivé pevné disky sdružené v tzv. RAID poli, které je schopno ošetřit havárii HDD a eliminovat tak ztrátu dat)
  • důkladně zabezpečený a pravidelně udržovaný operační systém serveru, nejlepší prevence proti zlomyslným útokům z Internetu (hacking)
  • server je umístěn v profesionálním housingovém centru, klimatizovaném sálu, který je 24h denně pod přísným dohledem kamer a pracovníků technické podpory
  • server je, pro případ výpadku hlavního zdroje, napojen na záložní generátor elektrické energie

Je pro nás tedy samozřejmostí, že svým zákazníkům vedle ostatních služeb poskytujeme také kvalitní webhosting.

Klademe důraz především na profesionální technickou podporu, zabýváme se individuálním řešením dle požadavků zákazníka.




Upoutávka

Tropická Eržika

Cocktail - Tropická Eržika
Ingredience:
  • Absolut vodka
  • Bols Apricot Brandy
  • Ananasový džus
  • Pomerančový džus
  • Citronová šťáva
Barové náčiní a sklo:
  • sklo - typ piña
  • šejkr
Ozdoba:
  • koktejlová třešeň
  • ananas
  • míchátko
  • slámka
Postup:
  • do šejkru vložíme led
  • přidáme suroviny
  • prošejkrujeme
  • scedíme do skla
  • ozdobíme
Přejít na výběr koktejlů


Kontaktní adresa